Kereta Sewa Shah Alam Murah dan Baru

Sebut sahaja Shah Alam, mesti ingat UiTM Shah Alam je kan. Banyak lagi sebenarnya yang ada dekat Shah Alam ni. I-City, Bukit Cerakah dan tidak kurang juga mall-mall. Jika kebetulan anda telah menginap di Shah Alam untuk urusan kerja, sambung belajar dan sebagainya tetapi masih belum meneroka Shah Alam, anda bolehlah meluangkan sedikit masa untuk bersiar di kawasan sekitar. Namun untuk mendapatkan perjalanan yang jauh lebih lancar dan menyeronokkan, ada baiknya jika anda menyewa Kereta Sewa Shah Alam dari menggunakan sebarang pengangkutan awam.

Syarikat ini, menawarkan sewaan secara harian dan juga separuh hari. Mudahla, kalau korang nak sewa sekejap je.

Setakat ini review di google tentang syarikat ini, amat baik dan feedback pun bagus-bagus. Ini antara review yang saya tengok di google:
Review lain, korang boleh google “Kereta Sewa Shah Alam – dan klik dekat review google. Boleh baca sendiri. 🙂

Maklumat Syarikat Kereta Sewa Shah AlamSyarikat ini sudah lama. Berdasarkan pengalaman yang ada menjadikan syarikat ini mendapat tempat di hati pelanggan.

Kelebihan Menggunakan Servis Milik Jom Kereta Sewa Shah Alam.
Setiap syarikat kereta sewa mempunyai keistimewaannya yang tersendiri. Tidak terkecuali juga untuk Jom Kereta Sewa ini. Malah Jom Kereta Sewa ini sering digunakan oleh ramai pelajar IPTA untuk di sewa bagi tujuan percutian singkat dan sebagainya. Di sini turut disenaraikan beberapa kelebihan yang ada pada kereta sewa Shah Alam ini.

#1 – Pelbagai Jenis Kereta Dari Harga Bajet Hingga Yang Mewah

#2 – Semua Kereta Boleh Ditempah Secara Online Dengan Kadar Harga Yang Berpatutan

#3- Terdapat Pelbagai Jenis Kereta Yang Boleh Anda Sewa
-Kereta Sewa Jenis Kompak
-Kereta Sewa Jenis Sedan
-Kereta Sewa Jenis MPV Dengan 6 – 9 tempat duduk
-Kereta Sewa Jenis  MPV Dengan 11 tempat duduk)

Comments