Tips Terbaik: Cara Membuat Rumah Anda Lebih Berharga dan Lebih Cepat Untuk Dijual


Menjual rumah anda akan mengambil beberapa kerja, tetapi hanya kerana ia memerlukan usaha tidak bermakna ia perlu menjadi lebih sukar daripada yang diperlukan. Dengan bijak tentang bagaimana anda menggunakan masa dan tenaga anda, anda boleh melancarkan cara untuk jualan yang memenuhi matlamat anda dan membolehkan anda merealisasikan potensi penuh harta anda. Di bawah ini anda akan mempelajari nasihat terbaik untuk menjual rumah. Tips menjual rumah ini termasuk penyediaan pra-jualan untuk bahagian dalaman dan luaran rumah anda. Jual Rumah di Bangi.

Petua berikut dicuba dan benar - cara untuk membuat jualan sedikit lebih mudah dan mungkin lebih menguntungkan. Cuba beberapa keluar, atau jika anda adalah seorang pemula yang sebenar, semuanya! Anda pasti dapat melihat beberapa faedah jika anda melakukannya. Pastikan juga untuk melihat pautan di atas yang juga akan memberi anda nasihat jualan yang hebat di sekeliling proses termasuk memilih agen Real Estate teratas, harga rumah dengan betul, menangani pembaikan yang diperlukan, dan mengelakkan dari memasang barang-barang kecil. Nikmati petua terbaik untuk menjual rumah!

Menjual Rumah Anda - 6 Tips Yang Anda Boleh Gunakan

1. Menjaga landskap anda.
Sesetengah perkara pertama yang dibeli oleh para pembeli akan menarik perhatian apabila mereka menarik rumah anda adalah lanskap - rumput, tumbuh-tumbuhan, bunga bunga, dan lain-lain. Sekarang anda tidak perlu terlalu mewah, memasang pancutan air atau mengupah profesional, anda hanya perlu membersihkan dan pastikan perkara kelihatan kemas dan sebaik-baiknya hidup jika mungkin. Bangkit rumput, trim semak anda dan beli beberapa beg mulsa untuk mencurahkan katil bunga untuk mengikat perkara bersama. Dalam jualan hartanah, tanggapan pertama dikira. Ini adalah salah satu peningkatan mudah yang akan meningkatkan nilai rumah. Jadikannya!

2. Keluarkan kekacauan.
Salah satu tip yang paling murah untuk menjual rumah ialah membuat kekacauan rumah anda bebas! Anda ingin memaksimumkan ruang yang dirasakan di rumah. Semakin kekacauan, perkara-perkara yang tidak selesa akan terasa. Pergi ke segalanya dan keluarkan semua yang tidak penting. Sekalipun anda tidak merasa ingin melewati semua barang anda dan menyusunnya, sekurang-kurangnya anda akan meletakkan barang-barang di tempat yang pembeli tidak akan melihat - jadi tidak ada barang yang menjejalkan ke dalam almari atau garaj. Sewa ruang simpanan jika perlu.

Rumah yang berantakan dapat membuat rumah anda merasa lebih kecil daripada itu. Ini bukan satu perkara yang baik apabila cuba untuk mendapatkan yang paling anda boleh keluar dari jualan anda. Pembeli hari ini seperti ruang terbuka yang terang tidak terhalang oleh banyak harta peribadi seseorang. Perlu diingat terdapat peratusan penduduk yang tidak mempunyai visi yang ketara. Membuat lebih mudah pada pembeli dengan memberi mereka sesuatu yang dapat mereka gambarkan. Lihat beberapa petua utama untuk membersihkan kekacauan apabila menjual rumah anda.

3. Cat dalaman anda jika ia memerlukannya.
Warna gelap dan suram boleh mengecilkan persepsi ruang. Lama, cat berwarna membuat bilik kelihatan berkerut. Dengan lukisan dengan warna-warna kontemporari dan idealnya dengan sedikit pandangan dari ejen Harta Tanah yang berpengetahuan atau pereka dalaman, anda boleh mengubah perasaan keseluruhan rumah anda. Tidak ada pembaikan rumah lain yang akan memberi anda lebih banyak wang untuk wang anda daripada kot baru cat. Dari julat jualan, adalah penting untuk berpegang dengan warna-warna neutral. Ingatlah menjual rumah anda bukan tentang keutamaan peribadi tetapi menarik kepada orang ramai. Keluarkan dengan warna putih dan berkrim cahaya untuk faedah maksimum. Sherwin-Williams menawarkan beberapa tip lukisan rumah dalaman yang sangat bagus.

4. Menyewa ejen hartanah yang hebat.
Cara Pilih Agen Harta Tanah Jika anda menyedari trend di sini, itu kerana ada satu. Bekerjasama dengan seorang profesional untuk menjual rumah anda mempunyai banyak faedah, dan mengambil banyak beban berat dari bahu anda. Seorang broker barang yang berpengalaman sering boleh menjual rumah anda lebih cepat, dan untuk harga yang lebih baik, daripada yang anda boleh sendiri. Ini, sebenarnya, adalah salah satu petua yang paling berharga untuk menjual rumah. Pastikan anda mengupah ejen yang betul!

Sebelum ejen hartanah memulakan kerja mereka menjual rumah mereka boleh menjadi sumber pengetahuan yang hebat dalam menentukan harga rumah anda dengan betul. Tanpa harga yang tepat, segala yang anda lakukan akan menjadi tidak berfaedah! Jangan menjadi begitu banyak penjual lain yang meletakkan pai di tag harga langit di rumah mereka. Ini adalah resipi pasti kegagalan.

Ejen hartanah tempatan yang luar biasa yang mengetahui pasaran seperti bahagian belakang tangan mereka bernilai di sudut anda. Berikut adalah petua yang hebat tentang cara memilih ejen harta tanah yang bernilai diperiksa. Artikel ini membincangkan perkara yang patut anda fikirkan ketika menyewa ejen Real Estate, termasuk soalan wawancara penting. Perlu diingat bahawa harga rumah dengan betul adalah penting untuk kejayaan anda dan sesetengah ejen akan sengaja mengelirukan anda untuk mendapatkan perniagaan anda.

Elakkan jenis ejen semacam ini! Tiada apa-apa yang akan menghalang anda daripada mendapatkan dolar atas lebih cepat daripada menyewa ejen hartanah yang overprices rumah anda!
5. Pasang tanda di halaman.
Dengan semua penekanan pada pemasaran dalam talian - yang kritikal, tentu saja - mudah lupa tentang dasar-dasar. Meletakkan tanda "Untuk Dijual" di halaman akan membiarkan semua orang tahu apa yang berlaku, dan memudahkan orang mencari rumah. Sesetengah orang mahu "menjaga rahsia rumah mereka" kerana banyak sebab. Ini terus terang adalah kesilapan. Penjual rumah tidak boleh meremehkan kuasa papan tanda hartanah. Banyak rumah telah dijual sejak bertahun-tahun kerana tanda.

Lebih sering daripada tidak ini boleh berlaku dengan orang yang tidak memikirkan untuk membeli tetapi selalu berkata kepada diri mereka sendiri jika rumah tertentu datang di pasaran mereka akan berminat. Rumah itu boleh menjadi milik anda! Salah satu idea kreatif yang saya temui dengan tahun lalu adalah memasukkan alamat hartanah Google ini sebagai penunggang tanda. Banyak pembeli melupakan hakikat bahawa mereka dapat alamat Google rumah ketika mereka berada di kawasan kejiranan. Carian pantas di telefon mereka akan menunjukkan mereka ke tempat yang tepat yang saya mahu mereka pergi termasuk laman web saya, lawatan video dan saluran pemasaran yang dipertingkatkan.

6. Pastikan foto anda luar biasa.
Gambar yang anda hantar pada penyenaraian anda boleh membuat atau memecahkan jualan anda. Mereka adalah perkara pertama yang dilihat oleh sesiapa. Sekiranya anda tidak mahir dalam fotografi, dan Ejen Hartanah anda sama ada, maka menyewa profesional. Ia bernilai perbelanjaan. Begitu banyak penjual menyewa ejen harta tanah tetapi tidak repot-repot untuk memeriksa salah satu bahagian yang paling penting dalam proses jualan - bagaimana rumah yang dipasarkan dilihat dalam talian? Ini adalah satu pertimbangan penting, namun banyak penjual meremehkan kepentingannya. Fotografi rumah anda adalah pintu masuk kepada persepsi pembeli harta - baik atau buruk! Mahu melihat contoh sebenar foto real estat sebenar yang dipaparkan dalam talian? Lihat dan ingati apabila pembeli dan ejen hartanah lain melihat ini yang mereka rasa tidak selesa. Ia adalah agen Real Estate yang memasarkan seperti ini yang memberikan reputasi buruk kepada industri kita!

Comments