Yanko Skincare Original

Yanko Skincare Original. Berhati-hati dengan barang yang tidak original masuk ke dalam kulit anda. Jadi hanya pilih yang original dengan label Yanko terkini.Kami Jual Hanya Original.

Mengapa orang pilih Yanko?
Yanko dari diasaskan di Taiwan mendapat lulusan sijil FDA (Kementrian Kesihatan Amerika dan juga di Taiwan) tapi di Malaysia masih lagi dalam proses untuk mendapat sijil KKM.  Yanko skincare dah ada di pasaran semenjak 1996 sekarang dah 2018, kalau tak bagus takkan boleh berdiri sampai tahap ini.
Official website dari Taiwan boleh click sini yanko.cn

Sebab ianya berkesan la. Yanko berkesan tampa menggunakan sebarang iklan. Sebab tu you all baru dengar tentang skincare ni sekarang. Mulut orang bercakap sana-sini, cakap skincare ni bagus, dah berpatutan harganya.
Produk ni pakaging yang menarik, datang khas dari Taiwan, menggunakan teknologi German tau!

Lulus FDA dengan kawalan kualiti yang amat ketat, Lagi ketat dari KKM tau! Jadi you all jangan risau. Setakat ni dah ramai orang guna dan tiada kesan sampingan pada pengguna. Malah ramai yang recommend pada Dea. Sebab tulah Dea nak recommend produk ni pada you all.

Krim Malam Yanko mengandungi Triple Vitamis, pro vitamin B3, B5 and vitamin E mengurangkan tompok hitam dan kusam pada kulit dan wajah. Ia akan menghilangkan kulit hitam dan mati dan menumbuhkan kulit yang baru dan lebih sihat.

Cer…guna selama seminggu…apa akan jadi???? Ha…
Kulit diorang bertambah glowing you all.

Sebelum tu…admin nak kasi tahu, dah banyak skincare yang admin dah cuba.Dah penuh almari dengan produk skincare.Dah banyak yang masuk dalam tong sampah sebab tak serasi pada kulit…Paling admin serik adalah
MERCURI!!!!

Yes! admin rasa dah ramai yang terkena dengan produk yang ada mercuri. Seram tau…

Mula-mula guna nmpak ok….dah berhenti muka jadi lebih teruk dan kulit jadi sensitif.

Apa yang paling admin takut kalau ada kerosakan buah pinggang. OKlah ini admin nak share adakah produk Yanko ni ada Mercuri???
Jawapannya….
Tiada!

Jadi jangan takut la nak guna….Dea dah check dan pastikan bahan yang terkandung adalah selamat digunakan. Jadi jangan risau, boleh digunakan pada bila-bila masa.Produk ni dah lama di pasaran cuma baru ni saja kita dengar.
Nak cakap tipu…benci

Tapi result dia cengini…ha berkesan wei!!

Jangan risau Yanko skincare bukan produk skincare yang cekik darah anda.
Tada…Inilah Yanko kosmetik dengan pakaging menarik kababom!

Apakah Kandungan Ingredient Yanko Skincare
Kandungan Ingredient Yanko Skincare tiada bahan binatang. Hanyalah bunga2 dan tumbuhan.

Nak Kasi Tau ni, Kami Jual Hanya Original, Jadi Jangan Risau Selamat dan Berkesan

100% All Natural dan Original Skincare. Jangan ingat nak murah aja…nanti kang…apa-apa berlaku tak jamin la..kan.

Comments